1. Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie musisz zakładać konta, możesz zrobić zakupy bez rejestracji, niemniej jednak posiadanie konta wiąże się z licznymi korzyściami.
2. W jaki sposób założyć konto w sklepie?
- kliknij w pole "zaloguj się", które znajduje się w prawym górnym rogu strony
- kliknij w pole "zarejestruj się"
- wypełnij wymagane dane
- kliknij "zarejestruj się".
3. W jaki sposób zalogować się na swoje konto?
- kliknij w pole "zaloguj się", które znajduje się w prawym górnym rogu strony
- Wpisz swój adres e-mail i hasło podane podczas rejestracji
- kliknij przycisk "zaloguj się".
4. Nie pamiętam hasła do konta, co zrobić?
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym górnym rogu strony.
- Kliknij pole "Nie pamiętam hasła"
- Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywujący nowe hasło.
5. Jak usunąć konto?
Jeżeli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie, wystarczy, że skontaktujesz się z obsługą
sklepu, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@herbeo.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 12 356 56 44
6. Czy mogę zmienić dane na swoim koncie?
Dane na swoim koncie możesz zmienić w następujący sposób:
- Zaloguj się na swoim koncie
- Kliknij w odpowiednie pole " edytuj profil", "edytuj adresy"," zmień hasło".
7. Gdzie mam wpisać kod rabatowy?
Jeśli podczas składania zamówienia przejdziesz do etapu koszyka, to po prawej stronie znajduje się opcja "Mam kupon rabatowy". Po odznaczeniu znajdującego się obok pustego kwadracika rozwinie się pole, w którym należy wpisać kod, a następnie kliknąć "użyj". Wartość Twojego zamówienia automatycznie zostanie obniżona.
8. W jakich godzinach można się z nami skontaktować?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
9. Dlaczego kod rabatowy nie działa?
Jeżeli Twój kod rabatowy po wpisaniu nie działa, może to oznaczać że:
- mógł zostać wpisany błędnie
- po wpisaniu nie został zatwierdzony poprzez kliknięcie " użyj"
- skończył się termin jego ważności.
10. Komunikat "chwilowy brak" w jaki sposób mogę się dowiedzieć o dostępności
brakującego towaru?
Jeżeli chcesz uzyskać informacje na temat dostępności wybranego produktu, skontaktuj się z obsługą
klienta pod numerem telefonu 12 356 56 44 lub wysyłając wiadomość na adres: kontakt@herbeo.pl
11. Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, co robić?
Wskazówki jak postępować znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje".
12. Czy wysyłamy przesyłki za granicę?
Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
13. Jak sprawdzić gdzie znajduje się obecnie moja przesyłka?
W dniu nadania do Ciebie przesyłki, otrzymasz od nas maila wraz z numerem przesyłki. Umożliwi Ci to śledzenie jej trasy online.
14. W jaki sposób mogę zapłacić za złożone zamówienie?
Zamówienie można opłacić poprzez szybkie płatności Shoper, kartą płatniczą, blikiem lub korzystając z mRat udostępnianych przez mBank.
15. Po jakim czasie księgowana jest płatność?
Przelew księgowany jest w ciągu 24h od momentu wykonania dyspozycji.
16. Po jakim czasie wysyłane jest zamówienie?
Zamówienie wysyłane jest w ciągu 24h od momentu otrzymania płatności. Szacowany czas dostawy to 1-2 dni robocze.
17. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Nie ma możliwości odbioru osobistego, realizujemy tylko sprzedaż wysyłkową.